Odbor finanční
Zajišťuje:
- financování všech činností města
- pokladní agendu města
- platební a zúčtovací styk
- zpracování mezd pro všechny pracovníky města
- personalistiku
- zabezpečuje plnění povinností města vyplývající ze školského zákona
- zpracování inventarizace
- správu místních a správních poplatků (za psy, výherní hrací přístroje, tombolu, za užívání veřejného prostranství, za lázeňský a rekreační pobyt a z ubytovací kapacity)
- vybírání poplatků za pronájmy pozemků
- povolení provozu výherních hracích přístrojů
- vedení účetnictví města, sestavuje účetní výkazy
- ekonomické rozbory a výkazy o plnění rozpočtu pro potřeby MěÚ, rady a zastupitelstva města
- sestavení a předložení závěrečného účtu města
Zajišťuje pro občany:
- přijímání veškerých plateb v hotovosti i bezhotovostně
- provádí přihlášení, evidenci a výběr poplatků ze psů - formulář k dispozici na odboru
- povoluje provoz výherních hracích přístrojů - žádost předkládá sám žadatel
- povoluje tomboly - formulář k dispozici na odboru
- správu místních a správních poplatků za užívání veřejného prostranství, za lázeňský a rekreační pobyt a z ubytovací kapacity - informace a žádosti na odboru
Pracovníci odboru
Jméno | Funkce | Telefon | |
---|---|---|---|
Ing. Ivana Stonjeková | vedoucí odboru | 491 401 166; 733 687 756 | financni-odbor@mestohronov.cz |
Dana Jermanová | účetní | 491 401 166 | jermanova@mestohronov.cz |
Lucie Hornychová | mzdová účetní | 491 401 166 | hornychova@mestohronov.cz |
Tento text připravil/a: Milena Moravcová
Zveřejněno: 05. 09. 2007